Szanowni Państwo,
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (“RODO”), informujemy, że:
Administrator Danych Osobowych oraz Inspektor Ochrony Danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Muzeum Ziemi Głubczyckiej, ul. Rynek 1, 48-100 Głubczyce, nr tel. 77 485 01 93, adres e-mail: dyrektor@muzeum-glubczyce.pl. W przypadku pytań lub wątpliwości, czy dane w muzeum są przetwarzane prawidłowo, można zwrócić się do wyznaczonego Inspektora Ochrony Danych, którym jest pan Dariusz Jakubowski, adres e-mail; sekretariat@muzeum-glubczyce.pl
Cel oraz podstawy prawne przetwarzania
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z korzystaniem z udostępnionych zbiorów muzealnych oraz w celach statystycznych (na podstawie Ustawy z dn. 29 czerwca 1995 o statystyce publicznej). Podstawą prawną przetwarzania jest art.6 ust.1 lit. c RODO-przetwarzanie z tytułu obowiązku prawnego Administratora, oraz w niektórych sytuacjach art.6 ust.1 lit. a. RODO-Pani/Pana zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zakresie i celu określonym w jej treści.
Odbiorcy danych
W związku z przetwarzaniem danych odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, a także inne podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe na podstawie stosownych umów powierzenia przetwarzania danych podpisanych z Powiatowym Muzeum Ziemi Głubczyckiej.
Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych
Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do odbiorców z państw trzecich, tj. poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w ramach działań promocyjnych muzeum w serwisie społecznościowym Facebook.
Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w przepisach szczegółowych w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, nie dłużej jednak niż 90 dni od dnia rozliczenia się z tytułu wszelkich zobowiązań względem muzeum, a w przypadku danych podanych na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody –do czasu jej wycofania.
Uprawnienia
W przypadku Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu;
- prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii
- prawo do sprostowania (poprawiania) danych
- prawo do usunięcia zbędnych danych
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych
- prawo do przenoszenia danych
- prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych – przy czym cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych) –w przypadku, gdy uważa Pani/Pan, że przetwarzamy Pani/Pana dane niezgodnie z prawem.
Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest:
- wymogiem ustawowym – w przypadkach wynikających z Ustawy o statystyce publicznej,
- dobrowolne – w przypadkach, w których wyraził(a) Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych.
Informacja o profilowaniu
Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowa